Studio Be Bold

Testimonials

Het gaat om een flinke investering en ik dacht eerst, kan ik dit met mijn communicatie achtergrond niet zelf

Ik ging met mijn bedrijf een andere kant op en ik merkte dat mijn oude branddesign mij belemmerde. Het belemmerde mij om zichtbaar te worden.
Het voelde als een nieuwe lijf maar de kop zat er nog niet op. Dus het hield mij heel erg tegen om naar buiten te treden.

Ik wilde heel graag met jou samen werken, omdat je echt begreep in welke situatie ik zat. Maar toch heb ik even
getwijfeld. Het gaat om een flinke investering, en ik dacht eerst, kan ik dit met mijn communicatie achtergrond niet zelf?

Maar ik zag al snel in hoeveel, of eigenlijk hoe weinig, klanten ik nodig had om dit terug te verdienen. En belangrijker nog, ik zag in hoeveel ik liet liggen. Hoeveel klanten ik missliep als ik mijn branding en design niet zou aanpassen en niet zichtbaar zou worden.

Naast een nieuwe uitstraling voor mijn bedrijf is de essentie van mijn bedrijf echt super scherp geworden en dat is heel erg waardevol voor mij.

Mijn oude branding voelde als een scheur in mijn blouse en dat had impact op mijn energie.

Ik heb heel even getwijfeld of ik wel een nieuwe branding en een high-end design nodig had. Ik ben er van overtuigd dat ik zonder branding ook voldoende klanten krijg. Maar mijn oude design voelde absoluut niet goed meer. Het was al 2 jaar een ergernis en dat had impact op mijn energie. Het voelde echt als een gat in mijn blouse, het tegenovergestelde van high-end waar ik voor sta.

Ik ben ontzettend blij dat ik het toch heb gedaan. De uitstraling van mijn bedrijf is nu super high-end en heel chique, precies zoals ik voor ogen had. Het is geen ratjetoe meer, maar alles is in één lijn.

Ik ben trots op de nieuwe branding en dat werkt heel overtuigend, daardoor voel ik me als ondernemer veel krachtiger. Het versterkt bovendien onze nieuwe aanpak, high-level ondernemen. Dat vind ik erg verrassend en had ik van te voren niet verwacht. Ik ben heel enthousiast, zowel over het nieuwe branddesign als ook over de prettige samenwerking met Miranda.

Een gegroeide e-maillijst en een professionele uitstraling

“Ik zocht iemand die mooie, pakkende uitingen kon maken, die passen bij mijn huidige huisstijl. De ontwerpen moesten ook passen bij mijn missie: leuk, praktisch en toegankelijk en bij de uitstraling van Profit First: energiek en helder.

Het zelf maken van je ontwerpen is bijna niet te doen. Het was een uitdaging  om iemand te vinden, die datgene wat ik wil uitstralen kan vertalen in een visual. Nu heb ik mooie uitingen die ik nog steeds gebruik.

De mooie, in het oog springende, banners hebben mij geholpen aan lijstgroei en een professionele uitstraling. Mogelijk ook aan klanten, maar dat is moeilijk terug te brengen naar één aspect. Hierdoor is Profit First verder geprofessionaliseerd en staat het op de kaart.

Ik beveel jullie zeker aan! Ik vind het resultaat mooi, en ook het proces super fijn en professioneel. Jullie werken met heldere lijnen en deadlines en dat helpt iedereen! Jullie denken ook echt mee. Maar jullie weten vooral goed aan te sluiten bij mijn visie.”

Zonder de vernieuwing van mijn huisstijl had ILYB stilgestaan

Debbie Bernasco, ILOVEYOURBRAND

Ik ben trots op mijn branding en heb altijd visitekaartjes op zak

“Ik schaamde me voor mijn website. Ik was ontzettend veel tijd kwijt in het zoeken naar een lettertype voor een visitekaartje of het maken van een layout van een zakelijke brief.

Ik heb mijn prijzen omhoog kunnen gooien. Ik ben trots op mijn logo en heb altijd visitekaartjes op zak. Op mijn website en FBpage heb ik sindsdien één en dezelfde uitstraling wat rust geeft aan mezelf en duidelijkheid in mijn communicatie naar buiten toe.

Ik heb nu vaker de klanten die ik wil. Over het algemeen werk ik voor klanten en het is leerzaam en gewoonweg relaxed om zelf klant te zijn. Het is gewoon fijn om aan te geven wat je wil en te merken dat zij dit kunnen invullen op een manier die je zelf niet kan. Het heeft me veel tijd bespaard. Tijd die ik nodig heb om met fotografie bezig te zijn!

De huisstijl voelde als een kadootje aan mezelf. Alsof ik daarmee kon laten zien wat mijn bedrijf waard is. Daarmee kreeg ik klanten die me op waarde schatten en dus geld over hebben voor mijn diensten.

Een huisstijl laten ontwerpen heeft me veel hoofdpijn en frustratie gescheeld. Anders had ik veel zelf moeten uitzoeken en dat had me vooral veel tijd gekost. Grafisch ontwerpen is net als fotografie creatief, maar het vraagt ook technische vaardigheden en heel veel specifieke kennis die ik gewoon niet heb. Het is een vak apart.

Een ontwerp heeft altijd een verhaal en zij gaan op zoek naar iets unieks en moois voor iedere kant. Ze laten verschillende schetsen zien en je hebt gedurende de verschillende fases van ontwerpen veel inspraak over de mail, telefonisch of op locatie.”

Wil jij jezelf positioneren als dé leading expert in jouw branche?

En weten hoe je dit bereikt door middel van je branding en design? Schrijf je dan nu in voor mijn ‘Free firestarters’ en ontvang onregelmatig inspiratie, tips en verhalen hoe je dit bereikt. En ga van gemiddeld naar outstanding!