Deze methode maakt jouw site wonderbaarlijk aantrekkelijk.
Silva trekt haar jas aan en loopt naar buiten. Ze snakt naar frisse lucht, tijd voor een rondje door het park. Silva heeft de hele ochtend aan haar webteksten geschreven. Nou ja, eigenlijk begon het met allerlei websites bekijken van vakgenoten. Om te zien hoe zij opschrijven wat ze doen. Voordat ze het wist was de halve dag om en had ze geen letter geschreven. Terwijl ze rustig langs de grote bomen wandelt, spelen er duizend gedachten door haar hoofd. Hoe krijgt ze haar website aantrekkelijker, zodat ze beter opvalt. Hoe kan ze nu op een unieke manier laten zien dat bewust ademhalen zo belangrijk is? En wat is er voor nodig om via haar website meer klanten te krijgen voor haar ademcoach praktijk?
Silva is niet de enige ondernemer met deze gedachten.
Zelf hebben we ook een tijd geworsteld met dezelfde vragen als Silva. We weten hoe vermoeiend het is om je elke keer af te vragen: hoe laat ik mijn website eruit springen tussen vakgenoten. Hoe bereik ik mijn klanten via mijn site? Zijn deze gedachten voor jou bekend?
Hoe zou het voor je zijn als deze situatie 180 graden draait?
Als je precies weet wat er voor nodig is om op te vallen? Ja, dat kan echt! We vertellen je in dit artikel precies wat ervoor nodig is om wonderbaarlijk aantrekkelijk te worden als ondernemer.
Ben je klaar voor een onweerstaanbare site?
Wat er werkelijk voor nodig is om jouw site eruit te laten springen tussen alle anderen is jouw verhaal. Jij als persoon en als ondernemer bent uniek. Denk eens aan alle lessen, ervaringen, mislukkingen en successen die jij hebt meegemaakt. Jij bent de enige die ze precies in die volgorde heeft meegemaakt. Mooie en nare situaties, waar je van geleerd hebt. Waar anderen ook van kunnen leren en groeien, als jij ze deelt met je publiek.
Zodra jij start met het vertellen van jouw verhaal, bereik je mensen.
Je zichtbaarheid groeit. Mensen lezen jouw verhaal online en voelen zich aangesproken. Situaties die jij hebt meegemaakt roepen herkenning op bij hen. Jouw klanten vinden het fijn om te weten dat zij niet de enige zijn die dit specifieke probleem hebben. Ze horen graag dat er een oplossing is. Op die manier zorgt jouw site ervoor dat mensen zich met jou identificeren. Je bouwt aan je geloofwaardigheid en maakt jouw website super aantrekkelijk voor klanten.
Wil je hier meer over weten?
Er valt nog veel meer te leren over de voordelen van jouw verhaal voor je bedrijf. We vertellen jou er graag meer over in het (gratis) webinar: Zo trek JIJ droomklanten aan! Op donderdag 17 maart om 20.00 uur. Geef je hier op.
Wil jij jezelf positioneren als dé leading expert in jouw branche?
En weten hoe je dit bereikt door middel van je branding en design? Schrijf je dan nu in voor mijn ‘Free firestarters’ en ontvang onregelmatig inspiratie, tips en verhalen hoe je dit bereikt. En ga van gemiddeld naar outstanding!