VAN MOODBOARD NAAR HUISSTIJL
Wat een bijzondere week had ik dit keer. Het begon allemaal heel rustig met een wandeling in de sneeuw naar mijn studio. Een relaxte dag waar ik de begon met de vertaling van een moodboard naar een high-end huisstijl voor Danielle Riemersma. In de vlog laat ik zien hoe ik dat met het lettertypen en logo aanpak.
Maar later die week kreeg heel Rotterdam Noord last van een stroomstoring. Baalde ik eerst enorm maar prikkelde het daarna mijn creativiteit en had ik spontaan tijd voor het boek van Anne Quaars. Een aanrader als je meer wilt weten branding, een belangrijk onderdeel als je aan de slag wilt met je huisstijl, je brand design.
Op vrijdag had ik een korte koffie date met Mirjam Hegger, de tijd vloog letterlijk voorbij, zo snel dat ik helemaal vergat om te vloggen, oeps! Maar toch wil ik iets delen over deze afspraak. Dit gesprek was de laatste druppel, het zetje dat ik nodig had om mijn nieuwe jaarplanning van 2018 om te gooien.
En als ik zeg omgooien dan bedoel ik dit ook echt grondig. De plannen die ik al zo lang heb ga ik uitvoeren. En allemaal hebben ze meerdere dingen met elkaar gemeen. Namelijk: branding, design, huisstijl, creativiteit en social media. Ik zie zoveel mogelijkheden hierin om ondernemers verder te helpen dus komt er allerlei moois aan. Het eerste wat ik ga lanceren in 2018 is een challenge waar al dit moois samen komt.
Uiteraard hou ik jullie hiervan op de hoogte maar voor nu,
heel veel kijkplezier,
liefs en BE BOLD
muziek credits:
– Nicolai heidlas
– muziek fabriek online

Wil jij jezelf positioneren als dé leading expert in jouw branche?
En weten hoe je dit bereikt door middel van je branding en design? Schrijf je dan nu in voor mijn ‘Free firestarters’ en ontvang onregelmatig inspiratie, tips en verhalen hoe je dit bereikt. En ga van gemiddeld naar outstanding!