Studio Be Bold

BLOEMENBUREAU HOLLAND LOGO

LAAT ZIEN HOE BLOEMEN ONTWAPENEN

BLOEMENBUREAU HOLLAND VROEG:

Wat is een geschikt logo voor de ontwapenende commercial ‘the flower effect’ van het Bloemenbureau?

NATUURLIJKE GELUKSMOMENTEN

Bloemenbureau Holland is ervan overtuigd dat bloemen de gelukbezorgers van de natuur zijn. Bloemen brengen je kleine, natuurlijke geluksmomenten.

Daarom inspireert Bloemenbureau Holland zoveel mogelijk mensen om bloemen een onderdeel te laten zijn van het dagelijks leven.

HET UNIEKE VERHAAL VAN BLOEMENBUREAU HOLLAND:

Als je met een mooie bos bloemen over straat loopt, krijg je snel positieve reacties.

Mensen kijken, glimlachen, roepen je na of maken in eens een praatje. Dit noemt Bloemenbureau Holland ‘the flower effect’. Op een bijzondere manier willen ze hier meer aandacht aan geven. Daarom ontwikkelden ze het filmpje ‘the flower effect’.

Als een meisje een bos bloemen vindt, denkt ze dat die van de man van haar dromen komt… Ze gaat op onderzoek uit. De reacties van de voorbijgangers in de film zijn allemaal echte reacties en laten zien wat bloemen kunnen doen.

Het illustratieve logo vertelt het positieve en aanstekelijke verhaal van wat bloemen met mensen doen.

Samen met Bloemenbureau Holland ontwikkelde Knalrood het geïllustreerde logo.

Deel dit project:

Wil jij door middel van je brand design doorbreken naar iconisch niveau?

Schrijf je dan gratis in en ontvang regelmatig mijn ‘firestarters’ met tips en artikelen om van je merk een geweldige high-end ervaring te maken.