Studio Be Bold

Bellyfashion huisstijl

Aandacht voor jou

De vraag van Bellyfashion

Op een zonnige herfstdag belde Saskia van Bellyfashion. Ze vertelde: “Ik ben op zoek naar een stoerdere en jonge uitstraling voor de (online) kledingwinkel Bellyfashion. Kunnen jullie de huidige huisstijl verbeteren?”

Aandacht voor jou

Bellyfashion helpt aanstaande mama’s zich zelfverzekerd en mooi te voelen, met kleding die lekker zit en heel goed staat. Tijdens de zwangerschap verandert er veel, zo ook je lichaam. Veel vrouwen vinden het lastig om mooie en goed zittende kleding te vinden voor hun veranderende lichaam.

Ontspannen passen en online shoppen

Bijzonder bij Bellyfashion is, dat je online kunt shoppen, maar ook terecht kan in de showroom. Daar kun je rustig passen en denkt een van de personal shoppers met je mee tot je de perfecte outfit gevonden hebt. Zo vind je kleding waar jij je prettig in voelt en zie je er stralend uit.

Ronde vormen en stoere letters

In de huisstijl zie je stoere en jonge kleuren terug, deze gaan een spel aan met de ronde vorm (van de zwangere buik). Daarnaast zorgen de lettertypen voor een jong en frisse uitstraling.

Samen met Bellyfashion ontwikkelde Knalrood

De huisstijl met lettertypes, kleuren, vormentaal en het logo, Facebookposts, nieuwsbrief, tips & tricks boekje en blogheaders.

Deel dit project:

Wil jij door middel van je brand design doorbreken naar iconisch niveau?

Schrijf je dan gratis in en ontvang regelmatig mijn ‘firestarters’ met tips en artikelen om van je merk een geweldige high-end ervaring te maken.